Klijent u srcu novog brend identiteta Knauf Insulation

Vest objavljena 06.08.2017 on Korporativne

Brisel, 24. jul, 2017 — Knauf Insulation proslavlja 15 godina uspeha uz novi brend identitet i novu filozofiju.

Još od svojih početaka 2002. kada je formiran kao podružnica Knauf Grupe, Knauf Insulation se uvek vodio potrebama svojih klijenata i konstantno postavljao izazove pred industriju izolacionih materijala svojim inovacijama.

Žan-Klod Karlin, generalni direktnor Knauf Insulation-a, je izjavio: "Naš novi brend identitet slavi naše nasleđe, dok istovremeno odslikava rastuće aspiracije naše kompanije i ambicioznu viziju za budućnost."

"Knauf Insulation će i dalje pružati održivu, bezbednu i energetski efikasnu izolaciju, ali naš cilj je da budemo najpouzdaniji partner na svetu u polju izolacija koji obezbeđuje inteligentna rešenja i usluge visokih performansi."

"Stvaranje snažnih veza sa našim klijentima je u srcu ove naše ambicije. Dok novi brend ostaje veran vrednostima kompanije i Knauf Grupe, on takođe pokazuje da smo spremni za budućnost u kojoj postavljamo izazove ne samo da sebi i našoj industriji, već da uvek na prvo mesto stavljamo potrebe svojih klijenata.

"Challenge. Create. Care." jasno definiše šta će kompaniju voditi ka budućim uspesima.".

Challenge: Knauf Insulation će nastaviti da postavlja sam sebi izazove i razvija nove koncepte i načine na koji razmišljamo o izolaciji i zgradama.

Create: Knauf Insulation će nastaviti da stvara inovativna rešenja koja postavljaju nove standarde u industriji – naslanjajući se na dosadašnje rezultate koji uključuju i revolucionarno vezivo na bio bazi ECOSE Technology i rešenja za zelene krovove Urbanscape.

Care: Knauf Insulation će nastaviti da brine o onome što je zaista važno —klijenti, kolege, zajednica i planeta.

U drugoj polovini 2017. godine lansiraćemo program radionica ‘Challenge. Create. Care.’ u celom Knauf Insulation-u, kako bismo našim zaposlenima omogućili da nađu nove načine za preispitivanje konvencionalih stavova, povećaju svoju kreativnost i budu nosioci stalnog poboljšanja, što će osigurati da naš klijent bude u srcu svega što kao kompanija radimo.